Journey Of Azlan, is fairy tale story about Lagenda Teragung

15 November 2010

Setelah Sekian Lama Tidak berblog

Pada hari ni tanggal 15 November 2010 genaplah usia aku 23 tahun.. ye masih muda, tapi kalau nak ajak aku main untuk pasukan bola sepak malaysia, inilah tahun terakhir untuk aku.. haha...

Sebelum ni pun aku ada gak buat blog pasal kehidupan aku, tapi atas dasar keselamatan aku terpaksa deletekan segala post-post yang pernah aku buat.. bukan apa banyak sangat kontroversi merepek yang pernah aku buat..hahaha.. tapi kali ni aku akan lebih profesional untuk mengutuk orang hahaha.

Kecanggihan zaman teknologi sekarang ni, menyebabkan kita ni senang terdedah dengan bahaya, apa pun kena lah pandai bawak diri.
Dulu aku guna azlansap.blogspot sebagai tempat untuk aku meludahkan cerita-cerita basi, sekarang aku guna domain yang baru lansap.co.cc. Lansap bagi aku satu nama yang unik, sebab dia seakan-akan perkataan lucah..hahaha.. unik apa lansap?? orang senang nak ingat.

Kalau korang nak tahu cara pakai domain c0.cc aku boleh ajarkan @ tanya je pakcik google.
ni link kalau korang nak pakai domain dot cc. FREE je pun..
www.co.cc/blogger/blogger

Thanks kepada kawan2 yg kenal aku, sebab pakcik facebook habis wall aku penuh dgn ucapan hari jadi.


Thanks to saudara saufiahmad tak jemu2 bagi aku kek sampai lah aku tembam macam nie..



aku,sopi,parin
Maybe ini yang terakhir bersama saufiahmad miahahahaha (macam gay ar plak..buto ar wei!!)
Share:

2 ulasan:

Terima kasih lah kerana berkata-kata

Penaja

Image Text
Image Text
Image Text
Image Text

Kata Pujangga

"Kehidupan yang dilalui ini hanya sementara. Wujudnya diri ini didunia ini hanya bayangan Dia. Apa yang dapat dilihat adalah kenyataan wujudnya dia, sang maha pencipta.."

Cari Blog Ini

Dikuasakan oleh Blogger.

Cerita Mereka Tentang...

Follower