ShoutMix


ShoutMix chat widget

Ultraman

Em ntah kenapa aku post pasal ultraman ek.. em layan jelah..

cuti smester aku banyak dihabiskan dengan menonton tv je. Nasib baik ada program sukan asia, kalau xde, tgok ultraman jelah aku slalu, tu pun ank buah aku yg slalu tengok, aku.. tumpang sekaki jelah.

terkejut gak aku tengok versi Ultraman skg ni, lebih hebat dan mantap. Kecik2 dulu selalu tengok ultraman gak. Ultraman yang aku minat ialah utraman Taro.sampai satu hari tu aku hampir bertukar menjadi ultraman Taro.. hahaha..


Ni ultraman yang biasa aku tengok


Keluarga Ultraman, zaman kegemilangan aku mase kecik2..



Ni lah ultraman terkini, Mebius





Ultraman Agul








Em, semakin canggih teknologi semakin hebat aku tgok ultramen nie,,, semart pulak 2..
aku masih berminat dengan Ultraman.. hahaha

2 Perbincangan:

ko atromen taro..aku atromen bapak..paren atromen akak...yg paling kuat atromen bapak..miahahaha..aku la tuh

hahaha... otomen bapak dh tua..dh xlarat.. dh nmk mampus pun..

Catat Ulasan

Terima kasih lah kerana berkata-kata

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More