ShoutMix


ShoutMix chat widget

Pilihan Raya Kampus UMK

Bermulanya satu lagi episod baru MPP UMK, apabila Pilihan raya kampus akan bakal berlangsung, xtahu lah sape yg menang plak kali ni. Ada jugak orang tanya, kenapa saya tidak mahu bertanding dalam MPP sebelum ni (ceh poyo je aku ni), hahaha sebab nya satu je, sebab saya tak suka berpolitik, saya lebih suka memerhati dan akan mengutuk apabila ada benda yang tak betul berlaku. Oleh sebab itu rasanya, saya tidak layak untuk bercerita mengenai politik kampus. Lagi pun bagi aku, ahli politik adalah orang yang TIDAK boleh dipercayai langsung, semuanya auta.

Nasihat saya jika ingin jadi pemimpin, janganlah jadi pemimpin yang kaki auta. Saya tidak menuding kepada sesiapa, biarlah jadi pemimpin yang membela nasib siswa/wi.

tak mau ckp byk nti kena ban... tapi pelik ar, PRK x meriah langsung...



Calon Umum... semoga berjaya denga manifesto anda...






calon FASA



Calon FKP, dengar citernya ada konflik,..




calon yg menang tanpa bertanding...??





Menang dah...

================







Suasana suram...







Salah satu manifesto yang sempat saya snapshot..

=====================

UPDATE:

CALON yg mengelarkan diri mereka sebagai gelombang oren telah berjaya menguasai 6 kerusi daripada 12 kerusi yg dipertandingkan.. dengan pertabalan mereka sebagai MPP baru UMK, di harapkan kebajikan pelajar UMK dapat dibela.. berjuang lah membela nasib pelajar UMK yang sentiasa berhadapan dengan pelbagai masalah...


0 Perbincangan:

Catat Ulasan

Terima kasih lah kerana berkata-kata

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More