Journey Of Azlan, is fairy tale story about Lagenda Teragung

14 Mei 2011

Ombak Jadi Ais

Kita duduk di Malaysia, mungkin kita tidak pernah tahu kejadian ini, kiranya tidak ada sesiapa yang mendedahkannya atau berkongsi cerita perkara ini dengan kita. Hakikatnya, dunia ini penuh dengan keindahan ciptaan yang maha esa.... Entry pada kali ini, saya ingin berkongsi dengan rakan-rakan blogger saya mengenai keistimewaan satu tempat ni di Arctic Ocean...(x ingat).. dimana tempat ini, ombak nya telah membeku seperti ais batu... Gambar ini di temui di google images (wave ice)...









Bagi aku, kejadian ini sungguh menakjubkan, sekiranya aku diberi peluang, suatu hari nanti aku ingin sampai ke destinasi ini, untuk melihat sendiri, kejadian alam semula jadi yang sungguh indah ini..







































Mungkin masih ada lagi tempat yang lebih menarik selain daripada tempat ini, yang tidak pernah kita ketahui... oleh itu, pergilah menjelajah satu dunia, untuk melihat apa sebenarnya dunia ini...
Share:

2 ulasan:

  1. ini betul2 tjadi ke?

    BalasPadam
  2. haah, bukan edit.. ni betul2, bukan cobaan..
    hehe sebenarnya aku pun xpasti, tapi akurasa benda ni betul

    BalasPadam

Terima kasih lah kerana berkata-kata

Penaja

Image Text
Image Text
Image Text
Image Text

Kata Pujangga

"Kehidupan yang dilalui ini hanya sementara. Wujudnya diri ini didunia ini hanya bayangan Dia. Apa yang dapat dilihat adalah kenyataan wujudnya dia, sang maha pencipta.."

Cari Blog Ini

Dikuasakan oleh Blogger.

Cerita Mereka Tentang...

Follower