ShoutMix


ShoutMix chat widget

Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak

Hai.. pejam celik pejam celik, kini dah tiba masanya untuk umat islam seluruh dunia menyambut kedatangan bulan syawal, tapi sebelum menyambut syawal, bulan ramadhan perlu diharungi..

Wow... time ni akan ada pasar tiap2 hari bermula dari jam 4ptg sehingga lah ke waktu berbuka. Suasana yang cukup meriah, lebih meriah lagi jika kita turut sama berpuasa.. nikmat berpuasa ni tak tahu nk ckp macam mane, tapi memang best ar...

Kalau diikut latar belakang aku ni, aku tak puasa pun takpe sebenarnya, tapi aku juga ingin merasai bagaimana perasaan ketika berpuasa. Dan aku cuba berpuasa, aku tak ingat bila first time aku berpuasa, dan akhirnya aku berjaya jugak berpuasa hari tu.. wow...memang best ketika berpuasa... time nak berbuka tu, tulah nikmat dia, makan bagai nak pecah perut hahahaha.. tapi orang kata jgn wat mcm 2..tak elok kata mereka.

Dan kali ini,puasa datang lagi... aku dh biasa dah...hahahaha

so kepada rakan2 yang menyambut ramadhan al-mubarak.. selamt berpuasa ek...

4 Perbincangan:

Catat Ulasan

Terima kasih lah kerana berkata-kata

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More