Journey Of Azlan, is fairy tale story about Lagenda Teragung

28 Februari 2014

Sekitar Gold Coast Morib Banting

Pantai Morib - Salah satu kawasan pantai yang terdapat di Negeri Selangor. Kebanyakkan pantai yang terdapat dinegeri Selangor, adalah pantai yang berselut, kerana permukaan dasar yang mendatar. Salah satu penginapan yang terkenal disini ialah Gold Coast Morib. Penginapan yang terletak ditepi pantai barat semenanjung Malaysia ini menjanjikan kelainan yang berbeza. Kedudukan nya jauh dari kota-kota besar, tetapi mudah di akses daripada Kuala Lumpur malah tidak jauh dari KLIA.

Penginapan ini dilengkapi dengan permainan Taman Tema Air ( Water Park) yang menjanjikan keriangan kepada penghuni yang membawa keluarga mereka bersama.

Bath Tub...

Salah satu jenis Bilik yang terdapat di Gold Coast Morib. Bilik yang besar, cukup selesa.


Antara kemudahan yang disediakan oleh Gold Coast Morib. Sesuai untuk mana-mana agensi untuk buat hari keluarga. Dewan yang besar. Boleh buat macam-macam game.  Difahamkan juga, pihak resort ada menyediakan pakej hari keluarga dan telematch yang lain2.





Juga terdapat disini ialah kemudahan untuk mengadakan majlis-majlis keramaian seperti majlis Hari jadi, party, Majlis perkahwinan dan bermacam-macam lagi, kerana tempat ini amat sesuai untuk majlis-majlis rasmi.





Share:

0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih lah kerana berkata-kata

Penaja

Image Text
Image Text
Image Text
Image Text

Kata Pujangga

"Kehidupan yang dilalui ini hanya sementara. Wujudnya diri ini didunia ini hanya bayangan Dia. Apa yang dapat dilihat adalah kenyataan wujudnya dia, sang maha pencipta.."

Cari Blog Ini

Dikuasakan oleh Blogger.

Cerita Mereka Tentang...

Follower