Journey Of Azlan, is fairy tale story about Lagenda Teragung

03 Julai 2011

Filem...Shaheizy Sam buat aku PANASZZZZ

Kita tinggal kan dulu cerita kekalahan dalam kemenangan pasukan bola sepak Malaysia, lupa kan dulu trip aku selama seminggu di Selatan Thailand, sebabnya aku terasa panassssszzzzzzzz.............

Balik dari Thailand hari tu, besok petang nya... aku nampak, banyak kereta dan van masuk kampung aku... aku ingatkan pelancong yg datang nk lawat kampung aku...aku biar jelah..

Malam tu, aku nampak rumah jiran aku bersinar seperti ada satu cahaya yang menyinari rumah jiran aku tu. aku jadi terkejut, kerana aku menyangkakan bahawa cahaya itu, cahaya lampu kapal terbang UFO ... lalu aku pun dengan berani nya menghampiri rumah itu...




Alangkah terkejut nya aku, ada ramai orang yang berada disitu, dengan lengkap bersenjatakan camera, lighting, microphone besar, ada rail kereta api untuk camera, wow..satu pengambaran filem telah dibuat di kampung aku... aku dengan bangga nya disini, mengumumkan bahawa kampung aku akan masuk GSCnTGV nanti...hehehehe...




Dari jauh aku dapat melihat dua kelibat makhluk tu ..tu dia jaguh filem malaya dengan wajah yang biasa aku lihat di TiVi.. Shaheizy Sam dan juga Angah RajaLawak.... sedang bersila memohon hajat nampaknya dari bomoh orang asli....







Aku pun tak taw filem apa yang diorang tengah shooting, dengar kata Ngankung ke dua kot.. dan mungkin akan ditayang sekitar tahun 2012. Kalau betul Ngankung ke Dua, mesti kutipannya lebih dari 8juta kan..??? hahahaha

DAN....


aku lambat sampai ada hal..tak sempat bergambar dgn artis kesayangan orang ramai..


yang buat aku panas... member2 aku sempat bergambar dengan diorang... cit!!! aku lambat sampai time tu...



cit....


.....

yang buat aku panas, kenapa tak ambik aku berlakon sekali, jadi orang kena bunuh ke, jadi pokok ke , aku sanggup je hahahahaha....

yang buat aku panas, kenapa tak berlakon je rumah aku...lagi ramai bomoh kat cini..hehehe

tapi xpelah, cerita dh basi... harap dpt lah nanti aku jadi crew2 diorang hahaha...mcm best je...

xde yang panazz pun saje je,,tq for ur time.. credit picture to Pelangidlangit.Blogspot
Share:

4 ulasan:

  1. dia ar femes..aku cmni gak..hehe

    BalasPadam
  2. kesian Amy kena nyanyi tgh panas..http://gilamodified.blogspot.com/2011/07/autoshow-bukit-timbalan-jb-july-3-2011.html

    BalasPadam

Terima kasih lah kerana berkata-kata

Penaja

Image Text
Image Text
Image Text
Image Text

Kata Pujangga

"Kehidupan yang dilalui ini hanya sementara. Wujudnya diri ini didunia ini hanya bayangan Dia. Apa yang dapat dilihat adalah kenyataan wujudnya dia, sang maha pencipta.."

Cari Blog Ini

Dikuasakan oleh Blogger.

Cerita Mereka Tentang...

Follower